niedziela, 11 marca 2012

Niedziela z ATC

Dokończyłam dzisiaj ATCiaka na wyzwanie w CA. Kobiety w historii. Świat nigdy nie zapomni o Merlin Monroe, dziewczyna, która (ponoć) miała wszystko i mogła równie wiele. Niestety zaszufladkowana skończyła swoje życie tak jak wiele nieszczęśliwych i nierozumianych artystów. Ja chcę ją zapamiętać taką - uśmiechniętą i pełną seksapilu. W końcu Królowa może być tylko jedna.



No i jak to w moim przypadku bywa na jednym projekcie nie kończę. Po południu zmobilizowałam się i skleiłam ATC na wyzwanie u SP. Annar zaprosiła do zabawy w kuchenne sprawy, a że w kuchni najbardziej lubię kulinarne eksperymenty, tak też ATC w dosłowny sposób o tym traktuje. Przy okazji rozpoczynam nieudolne próby stworzenia interaktywnego ATCiaka. Może w końcu kiedyś się uda.



2 komentarze:

  1. Też mam ochotę wykorzystać wizerunek MM do tego wyzwania :) Fajne to otwierane ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 31 yrs old Project Manager Arlyne Nye, hailing from Beamsville enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Letterboxing. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Ferrari 250 GT LWB California. indeks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa